תהיתם פעם מהם הקשיים התפקודיים המרכזיים איתם מתמודדים אנשים עם לקויות למידה? המחשבה הראשונה שעולה היא מן הסתם על קשיים בכתיבה, בקריאה ובבית הספר. אבל אם נרחיב את נקודת ההסתכלות שלנו ונראה את כלל התפקודים היומיומיים של האדם, נבין שלמידה היא חלק אינטגרלי מחיינו לא רק בבית הספר. כשנרחיב עוד יותר את נקודת מבטנו על ציר הזמן, נבין גם שלקות למידה ממשיכה גם בגילאי הבגרות, ואז במוחנו יעלו דוגמאות שונות לאתגרים תפקודיים שעשויים לפגוש לקויי למידה בשלבים שונים בחיים- לימוד נהיגה, ניהול משק בית, מערכות יחסים, קניות בסופר, תחבורה ציבורית... ועוד ועוד ועוד...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חוק ההכלה

שילוב והכלה– איך לעשות זאת נכון?

בסקר מטלטל שנערך לאחרונה

אנורקסיה- סיפור אישי

בס"ד אנורקסיה- סיפור אישי נורות האזהרה הקטנות והדאגות המטרידות שמובילות

תמונת מחבר
תהיתם פעם מהם הקשיים התפקודיים המרכזיים איתם מתמודדים אנשים עם לקויות למידה? המחשבה הראשונה שעולה היא מן הסתם על קשיים בכתיבה, בקריאה ובבית הספר. אבל אם נרחיב את נקודת ההסתכלות שלנו ונראה את כלל התפקודים היומיומיים של האדם, נבין שלמידה היא חלק אינטגרלי מחיינו לא רק בבית הספר. כשנרחיב עוד יותר את נקודת מבטנו על ציר הזמן, נבין גם שלקות למידה ממשיכה גם בגילאי הבגרות, ואז במוחנו יעלו דוגמאות שונות לאתגרים תפקודיים שעשויים לפגוש לקויי למידה בשלבים שונים בחיים- לימוד נהיגה, ניהול משק בית, מערכות יחסים, קניות בסופר, תחבורה ציבורית... ועוד ועוד ועוד...

כיף לראות אותך שוב!

כדי לצפות בתכנים מקצועיים יש להרשם

מנויה באתר? התחברי כאן

אינך מנויה? הרשמי כאן

עובדת עם ילדים
עם צרכים מיוחדים?

רוצה לקבל מידע
שיקדם אותך ואת הילד?
מלאי כאן פרטים

אמא לילד
עם צרכים מיוחדים?

רוצה לוודא שהילד אכן מקבל
את מה שמגיע לו?
מלאי כאן פרטים
ונציגות תחזורנה אליך בהקדם.

אנו מברכים אתכם על הפניה לאתר המקצועי של אפשרי.
נשמח לשלוח לכם עדכונים חמים ומגוונים.

אסתר אודליה והב

מומחית תחום תקשורת

הימים של אסתר עמוסים במיוחד- בנוסף להיותה אחראית תחום ריפוי ועיסוק במכון שמעיה ובעלת קליניקה פרטית, היא גם מדריכה במעון תקשורת ובעמותה לילדים בסיכון.

את התואר בריפוי ועיסוק הוציאה אסתר במכללת "מבחר" ומאז היא משקיעה את כל מעייניה בלעזור ולקדם עוד ועוד ילדים המתמודדים עם אתגרים בתחום התקשורת.

אני מאמין: אני מאמינה שכל ילד גדל בתוך קשר משפחתי והקשר הזה הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בהתפתחות ובהתקדמות שלו. אני מאמינה שלכל הורה יש יכולת נדירה להכיר וללמוד את הילד שלו. ולכן, בתהליכים שאני עושה עם ילדים, אני לא קובעת את מהלך העניינים, אני עובדת בשיתוף עם ההורים ומאפשרת להם לחוות, יחד איתי, תהליך מרגש של היכרות מחודשת עם הילד שלהם וכך להגיע לתוצאות מדהימות.

טובי מאירוביץ

מומחית ילדי צמי"ד

פערי גרוסמן

מומחית ילדי צמי"ד

חיה קרף

מנהלת אתר

חני נוסבום

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

חיה רבינוביץ

מנהלת פרויקטים

מרגלית שטרן

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

פרי גרוסמן

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

אילנית אלדד

מזכירות

אביגיל פיפרמן

אחראית כספים

אסנת צנעני

מומחית ילדי צמי"ד

להצטרפות,
מלאו את השאלון

דילוג לתוכן