אצלנו ב'אפשרי' בכל פתיחת תיק מקפידים ליצור קשר עם איש חינוך מהמוסד שבו הילד לומד – גננת, מלמד או מורה. כמעט תמיד נמצא אצלם מידע חשוב שיכול להועיל ולמנף את הטיפול בתיק.
כך היה גם כשטיפלנו במשפחת ט', ואז התגייסה מנהלת בית הספר בכבודה ובעצמה לסיוע. אף על פי שהמוסד שאותו היא מנהלת מונה למעלה מאלף ילדים תמיד נענתה המנהלת לפניותינו והשיבה במאור פנים ובסבלנות על כל שאלה ובקשה!
רגע לפני סיום של אחת מהשיחות הללו היא עצרה לפתע. "אתם יודעים", כך היא אמרה לנציגה ששוחחה איתה, "אני מדברת על הילדים של המשפחה ופתאום אני מגלה שייתכן שגם נכדה שלי סובלת מקשיים דומים. יכול להיות שגם לה מגיע סיוע?" מובן שגם לטיפול בתיק החדש נרתמנו בחפץ לב ובסופו של דבר קיבלה הנכדה מהביטוח הלאומי אישור של מאה אחוזי נכות וזכויות רבות נוספות!