משה, תלמיד כיתה ה' היושב על כיסא גלגלים, לומד בתלמוד תורה שעל מנת להגיע אליו עליו לעלות חמש מדרגות

הנגשה פרטנית לתלמיד עם מוגבלות משה, תלמיד כיתה ה' היושב על כיסא גלגלים, לומד בתלמוד תורה שעל מנת להגיע אליו עליו לעלות חמש מדרגות. מדי יום בשעות הבוקר ובסוף היום תורנים מיוחדים מחכים לו בכניסה לבית הספר ונושאים אותו בגרם המדרגות. איך לדעתכם משה מרגיש? האם הוא ככל התלמידים? לרחלי, תלמידת כיתה ג', לקות שמיעה. […]

11 תגובות

    1. בעת הצורך, מומלץ לבדוק את ההתאמה וההנגשה של המוסד לפני הרישום של הילד המגבלה למקום ולקחת רכיב זה בחשבון בחירת המסגרת

    1. לעיתים קיים קושי ביישום ההנגשה, לעיתים ההנגשה מחייבת חשיבה יצרתית אך חובת ההנגשה לתלמיד חלה בכל מקרה על הבעלות

  1. לא הבנתי מה הכוונה "המי"א".
    אתם כותבים בשפה מקצועית וזה ממש לא ברור להורים ללא נסיון!
    חבל, המאמר טוב אבל המענה לא ברור אודה להתיחסותכם בשפה פשוטה

    1. תודה על הערה: מתי"א ראשי תיבות "מרכז תמיכה ישובי או אזורי".נועד לתת מידע, הנחיה וסיוע לצוות החינוכי, הכולל עובדי הוראה, מטפלים הנותנים שירותים פרא-רפואיים וסייעים.

  2. מאירה תכנסי לפורטל הורים של משרד החינוך או תעשי חיפוש בגוגל תחת המילה מתי"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנורקסיה- סיפור אישי

בס"ד אנורקסיה- סיפור אישי נורות האזהרה הקטנות והדאגות המטרידות שמובילות

תמונת מחבר

כיף לראות אותך שוב!

כדי לצפות בתכנים מקצועיים יש להרשם

מנויה באתר? התחברי כאן

אינך מנויה? הרשמי כאן

עובדת עם ילדים
עם צרכים מיוחדים?

רוצה לקבל מידע
שיקדם אותך ואת הילד?
מלאי כאן פרטים

אמא לילד
עם צרכים מיוחדים?

רוצה לוודא שהילד אכן מקבל
את מה שמגיע לו?
מלאי כאן פרטים
ונציגות תחזורנה אליך בהקדם.

בשבילכם-
עוד יותר
מתמיד!

כל המידע על זכויות רפואיות
נגיש יותר, מהיר יותר, ידידותי יותר

אפשרי - מגיעים למי שמגיע

אנו מברכים אתכם על הפניה לאתר המקצועי של אפשרי.
נשמח לשלוח לכם עדכונים חמים ומגוונים.

אסתר אודליה והב

מומחית תחום תקשורת

הימים של אסתר עמוסים במיוחד- בנוסף להיותה אחראית תחום ריפוי ועיסוק במכון שמעיה ובעלת קליניקה פרטית, היא גם מדריכה במעון תקשורת ובעמותה לילדים בסיכון.

את התואר בריפוי ועיסוק הוציאה אסתר במכללת "מבחר" ומאז היא משקיעה את כל מעייניה בלעזור ולקדם עוד ועוד ילדים המתמודדים עם אתגרים בתחום התקשורת.

אני מאמין: אני מאמינה שכל ילד גדל בתוך קשר משפחתי והקשר הזה הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בהתפתחות ובהתקדמות שלו. אני מאמינה שלכל הורה יש יכולת נדירה להכיר וללמוד את הילד שלו. ולכן, בתהליכים שאני עושה עם ילדים, אני לא קובעת את מהלך העניינים, אני עובדת בשיתוף עם ההורים ומאפשרת להם לחוות, יחד איתי, תהליך מרגש של היכרות מחודשת עם הילד שלהם וכך להגיע לתוצאות מדהימות.

טובי מאירוביץ

מומחית ילדי צמי"ד

פערי גרוסמן

מומחית ילדי צמי"ד

חיה קרף

מנהלת אתר

חני נוסבום

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

חיה רבינוביץ

מנהלת פרויקטים

מרגלית שטרן

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

פרי גרוסמן

מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד

אילנית אלדד

מזכירות

אביגיל פיפרמן

אחראית כספים

אסנת צנעני

מומחית ילדי צמי"ד

להצטרפות,
מלאו את השאלון

דילוג לתוכן