
מבחני קשב ממוחשבים
בס"ד "אני לא אתן לילד שלי ריטלין", אמרה אימא אחת
בס"ד גישות טיפוליות פרא רפואיות בהפרעות תקשורת. הפרעות תקשורת – הכירו את גישות הטיפול. אז מטפלים הבטיחו לכם תוצאות מדהימות אבל זה לא קרה. כנראה שלילד שלכם מתאימה שיטה אחרת. הגיע הזמן שתהיו מעודכנים. אחד האפיונים של ילדים על הספקטרום הוא קושי ביכולת ליצור קשר עם הסביבה וחוסר עניין בסביבה. חוסר התקשורת הזה, במידה […]
הגישה לאנשים עם מוגבלויות השתנתה ללא היכר בעשורים האחרונים, קשה
גילוי נאות: אין דבר שנקרא 'הוראה מתקנת'. יש 'הוראה מותאמת'.
בס"ד אנשי המקצוע המדומים הם מציגים את עצמם כמומחים למרות
ביחד. משלימים את החסר
מנויה באתר? התחברי כאן
אינך מנויה? הרשמי כאן
בשבילכם-
עוד יותר
מתמיד!
מומחית תחום תקשורת
הימים של אסתר עמוסים במיוחד- בנוסף להיותה אחראית תחום ריפוי ועיסוק במכון שמעיה ובעלת קליניקה פרטית, היא גם מדריכה במעון תקשורת ובעמותה לילדים בסיכון.
את התואר בריפוי ועיסוק הוציאה אסתר במכללת "מבחר" ומאז היא משקיעה את כל מעייניה בלעזור ולקדם עוד ועוד ילדים המתמודדים עם אתגרים בתחום התקשורת.
אני מאמין: אני מאמינה שכל ילד גדל בתוך קשר משפחתי והקשר הזה הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בהתפתחות ובהתקדמות שלו. אני מאמינה שלכל הורה יש יכולת נדירה להכיר וללמוד את הילד שלו. ולכן, בתהליכים שאני עושה עם ילדים, אני לא קובעת את מהלך העניינים, אני עובדת בשיתוף עם ההורים ומאפשרת להם לחוות, יחד איתי, תהליך מרגש של היכרות מחודשת עם הילד שלהם וכך להגיע לתוצאות מדהימות.
מומחית ילדי צמי"ד
מומחית ילדי צמי"ד
מנהלת אתר
מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד
מנהלת פרויקטים
מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד
מומחית מימוש זכויות ילדי צמי"ד
מזכירות
אחראית כספים
מומחית ילדי צמי"ד
3 תגובות
כמה שנים התוכנית באוייר? האם יש מחקרים בנושא שמוכיחים יעילות? חשוב שתפרסמו מחקרים מוכחים.
שלום,
אני חושבת שהשאלה שצריכה להישאל- מה הגישה היעילה ביותר במקרה ספציפי. כל ילד ניחן בפרופיל ייחודי שלו: מבחינה שפתית, רגשית, תחושתית, מוטורית ותקשורתית, וכן, הרכב משפחתי ותרבות משפחתית מסוימת. שכל אלו ביחד משפיעים על האתגרים התפקודיים שנצפים.
על גישת ההתערבות להתאים לילד ולמשפחה, על מנת להביא לתוצאות יעילות לאורך זמן. יש הורים שרוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו ולא בנויים לתהליך ארוך ועמוק, להם תתאים גישת התערבות מסוימת.
מוכנה להרחיב, על סמך הניסיון הקליני שלי, על יתרונותיה וחסרונותיה של כל גישה בהתאם למקרה הספציפי שלכם. מוזמן לפנות לחברת "אפשרי" על מנת שיעבירו לכם פרטי התקשרות.
שלום,
אסתר אודליה והב – מרפאה בעיסוק 13 שנים (או מ2010) מרצה, מאבחנת, מטפלת ומדריכה מרפאות בעיסוק וצוותים חינוכיים. מומחית בהפרעות בוויסות חושי, תפקודים ניהוליים ו- ASD. מעבירה קבוצות חברתיות:
אני חושבת שהשאלה שצריכה להישאל- מה הגישה היעילה ביותר במקרה ספציפי. כל ילד ניחן בפרופיל ייחודי שלו: מבחינה שפתית, רגשית, תחושתית, מוטורית ותקשורתית, וכן, הרכב משפחתי ותרבות משפחתית מסוימת. שכל אלו ביחד משפיעים על האתגרים התפקודיים שנצפים.
על גישת ההתערבות להתאים לילד ולמשפחה, על מנת להביא לתוצאות יעילות לאורך זמן. יש הורים שרוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו ולא בנויים לתהליך ארוך ועמוק, להם תתאים גישת התערבות מסוימת.
מוכנה להרחיב, על סמך הניסיון הקליני שלי, על יתרונותיה וחסרונותיה של כל גישה בהתאם למקרה הספציפי שלכם. מוזמן לפנות לחברת "אפשרי" על מנת שיעבירו לכם פרטי התקשרות.